A marketing már nem azokról a dolgokról szól, amiket árulsz, hanem azokról a történetekről, amiket elmesélsz.
Seth Godin
Író, üzletember
#KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENEDZSMENT
KÖZÖSSÉGI MÉDIA
Ugye te nem csak a terméked hirdeted és árakciókról posztolsz ?
A Facebookon elérhető 6,8 millió magyar embernek.
A YouTube közel 5 millió magyar nézőjének.
Az Instagram több, mint 2,5 millió magyar felhasználójának.
Kb. 1,5 millió magyar TikTokozónak.
És a Pinterest és a LinkedIn több, mint 1 millió magyar látogatójának.
Vagyis a közösségi médiában megtalálható célközönséged 95%-nak?
#KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENEDZSMENT
HOGYAN DOLGOZUNK?
# Konzultáció (díjmentes)
A konzultáció célja, hogy megismerjük a márkád, a céljaidat, az elvárásaidat és ennek megfelelően összeállítsuk a számodra megfelelő ajánlatot.
# Analízis
Fontos számunkra, hogy csak ott és arról kommunikáljunk, ami számodra hasznos. Ha van: teljes körűen elemezzük a weboldaladat, a sales funneled (értékesítési tölcséredet) és a közösségi média felületeidet.
# Kampánytervezés, stratégia
Kinek? Mikor? Mit? Hol? Mennyit? Miért? Mennyiért? Vagyis nem csak hasraütésszerűen elindítunk egy kampányt, hanem konkrétan megtervezzük a tartalomgyártási és hirdetési stratégiádat.
# Posztok, hirdetések elkészítése
Elvégezzük az alapbeállításokat (profil kialakítása, optimalizálása, facebook-képpont, konverzió stb.) majd a posztjaid elkészítését, hirdetéseid kezelését.
# A/B tesztelés, optimalizálás
Nem dőlünk hátra, nem csak akkor dolgozunk, ha kéred. Minden nap ellenőrizzük a tartalmaid/hirdetéseid hatékonyságát, optimalizálunk, folyamatosan teszteljük azokat, hogy a legjobb konverziós értéket elérjük.
# Kapcsolattartás
Posztjaid és hirdetéseid teljesítményéről havi rendszerességgel küldünk riportokat. (Természetesen telefonon és e-mailben is elérsz minket bármikor)
A HELYES KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENEDZSMENT
MIBEN SEGÍT?
Érthetően kommunikálni
Megfelelő időben, célzottan azoknak az embereknek jelenítheted meg a tartalmaidat, akiket ténylegesen érdekel a terméked/szolgáltatásod, így számodra értékes követőtábort tudsz építeni és vásárlókat szerezni.
Időt, pénzt megtakarítani
Ha rosszul határozod meg a célközönségedet, ha a potenciális vásárlóiddal, az érdeklődőkkel és a visszatérő ügyfeleiddel egységesen kommunikálsz: a tartalmaid és a hirdetéseid nem fognak hatékonyan megtérülni.
Hatékonyan építeni a márkád
Értékes tartalommarketing stratégiával és annak közösségi média disztribúciójával, a megfelelően beállított, optimalizált, célcsoport specifikus hirdetésekkel a vásárlóid kedvelni fogják a márkád és szívesebben vásárolnak.
SZOLGÁLTATÁSAINK
Facebook
A legnépszerűbb és az egyik leghatékonyabb kkv marketing eszköz. #Facebook stratégia #profill-és hirdetéskezelés #tartalomgyártás #szövegírás #közösségépítés
Ezen a platformon vizuális anyagokkal és célzott kereséssel könnyedén erősítheted a márkád iránti kötődést. #Instagram stratégia #profill-és hirdetéskezelés #tartalomgyártás
A Videómarketing megkerülhetetlen platformja, ahol saját videókkal ás hirdetésekkel a célcsoportod több érzékszervére is hathatsz. #YouTube stratégia #hirdetéskezelés #videómarketing
Az egyik legdinamikusabban fejlődő platform, ahol a 30 év alatti korosztály szegmensében tudsz hatékonyan növekedni. #TikTok stratégia #influencer marketing #hirdetések#tartalomgyártás
Kiváló eszköz az eladások növelésére, ha webshopod van, esztétikai iparágban tevékenykedsz vagy a női célcsoportokat szólítod meg. # Pinterest stratégia #tartalomgyártás#termékfotó
A legnépszerűbb és az egyik leghatékonyabb kkv marketing eszköz. # Facebook stratégia #profil-és hirdetéskezelés #tartalomgyártás#szövegírás #közösségépítés
Instagram
Ezen a platformon vizuális anyagokkal és célzott kereséssel könnyedén erősítheted a márkád iránti a kötődést. # Instagram stratégia #profil-és hirdetéskezelés #tartalomgyártás
YouTube
A videómarketing megkerülhetetlen platformja, ahol saját videókkal és hirdetésekkel a célcsoportod több érzékszervére is hathatsz. # YouTube stratégia #hirdetéskezelés #videómarketing
LinkedIn
Ha üzleti környezetben kommunikálnál ez lesz az ideális platform számodra. #LinkedIn stratégia #organikus ügyfélszerzés #tartalomgyártás #hirdetések
TikTok
Az egyik legdinamikusabban fejlődő platform, ahol a 30 év alatti korosztály szegmensében tudsz hatékonyan növekedni. #TikTok stratégia #influencer marketing #hirdetések #tartalomgyártás
Pinterest
Kiváló eszköz az eladások növelésére, ha webshopod van, esztétikai iparágban tevékenykedsz vagy a női célcsoportokat szólítod meg. #Pinterest stratégia #tartalomgyártás #termékfotó