
# WEBOLDALKÉSZÍTÉS
A MÁRKAÉPÍTÉSBEN
WEBOLDAL SZÜKSÉGES, DE NEM MINDEN ÁRON
- Az érthetetlen arculati elemek (pl: színek, betűtípus),
- Az átgondolatlan felépítés/elrendezés,
- A lassú betöltés,
- A helytelen szövegírás (nem a célcsoportodnak szól),
- A reszponzív design hiánya (mobilbarát, hordozható eszközökről is tökéletes látványt biztosít),
- Mind-mind az ellenkezőjét fogják kiváltani: a márkád rossz hírét terjesztik.


EGY PROFI WEBOLDAL TEHÁT
- Jól illik a márka vizuális megjelenésébe, bizalmat kelt.
- Strukturált, átláthatóan vezeti a látogatót.
- Gyors, könnyen használható, de mégis egyedi.
- Olyan szövegezést használ, amit ért az oda látogató és hat rá.
- Elemzi a vásárlói szokásokat, elad.
- Biztosítja a tökéletes felhasználói élményt, építi a márkát.
WEBOLDAL SZÜKSÉGES, DE NEM MINDEN ÁRON

- az érthetetlen arculati elemek (pl: színek, betűtípus)
- az átgondolatlan felépítés/elrendezés
- a lassú betöltés
- a helytelen szövegírás (nem a célcsoportodnak szól)
- a reszponzív design hiánya (mobilbarát, hordozható eszközökről is tökéletes látványt biztosít)
- Mind-mind az ellenkezőjét fogják kiváltani: a márkád rossz hírét terjesztik.
EGY PROFI WEBOLDAL TEHÁT

- jól illik a márka vizuális megjelenésébe, bizalmat kelt
- strukturált, átláthatóan vezeti a látogatót
- gyors, könnyen használható, de mégis egyedi
- olyan szövegezést használ, amit ért az oda látogató és hat rá
- elemzi a vásárlói szokásokat, elad
- Biztosítja a tökéletes felhasználói élményt, építi a márkát.
# WEBOLDALKÉSZÍTÉS
HOGYAN DOLGOZUNK?
# Igényfelmérés
Megvizsgáljuk a márkád célpiacát, a potenciális vásárlóid motivációit (problémáit és vágyait), meghatározzuk az üzleti célokat és a weboldalra felkerülő tartalmi elemeket.
# UX (user experience), felhasználói élmény
Figyelembe véve az aktuális trendeket, pszichológiai tényezőket, a célközönséged szemszögét nézve kialakítjuk (wireframing) az úgynevezett felhasználói útvonalat. Ez teszi lehetővé, hogy a honlapodra érkező látogatók, logikusnak, kényelmesnek érezzenek minden kattintást és pozitív élményeket társítsanak a weboldaladhoz.
# UI (user interface), vizuális tervezés
A korábban megbeszélt tartalmi elemeket és a már meglévő szerkezetet (wireframe) a márkád arculatához illő vizuális látványtervvel egészítjük ki, hogy a lehető legvonzóbb módon tálaljuk a weboldalad a látogatók számára.

# Webfejlesztés, tartalomfeltöltés
Ebben a fázisban először elkezdjük a tartalomkezelő rendszer (WordPress) beüzemelését, mellyel gyorsan és hatékonyan tudunk weboldalakat létrehozni. Ezt követően a rendelkezésünkre bocsátott tartalmi elemek (szövegezés, képek, videók) feltöltésével, rendezésével folytatjuk a munkát.
# Tesztelés, analitika
A weboldal végleges verziójának kialakítását követően minden funkciót és beállítást tesztelünk. Integráljuk a Google Analytics statisztikai (látogatottság mérő) rendszerét, valamint segítünk abban is, hogy a weboldal technikailag és tartalmilag is jól működjön, keresőoptimalizált (SEO) legyen.
# Karbantartás, frissítés
A weboldal elkészítését követően nem fogunk eltűnni, folyamatosan figyeljük annak beállításait és teljesítményét, igény esetén újabb változtatásokat végzünk.

SZOLGÁLTATÁSAINK

Landing oldal készítés
Főoldal, sales oldal (vásárlásra terelés), feliratkozó oldal, köszönő oldal.

UX (felhasználói élmény)
Megszerkesztjük hírlevél és EDM (email marketing) tartalmaidat.

UI (vizuális tervezés)
Felhasználói élmény megteremtése, útvonalak kialakítása, wireframe.

Weboldal audit
Átfogó elemzés a weboldalad aktuális helyzetéről.

Komplex webfejlesztés
Weboldal, ami elad: mobilra és tabletre is optimalizálva.

Landing oldal készítés
Főoldal, sales oldal (vásárlásra terelés), feliratkozó oldal, köszönő oldal.

UX (felhasználói élmény)
Felhasználói élmény megteremtése, útvonalak kialakítása, wireframe.
